نوین

نوین


*با تو بودن برایم بهترین لحظات زندگی است
ومن وجود پر مهر و سرشار از عشق تو
را در کاشانه قلبم به وضوح میبینم
ومی دانم با تو میشود به خدا رسید
سالگرد ازدواجمان مبارک بر هر دومان مبارک
*…سال از با هم  بودمان گذشته و من هروز بیش از پیشبه این راز پی میبرم که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین زندگی را برایمبسازی
سالروز ازدواجمون مبارک
=هروز با شوق دیدنت چشم میگشایم و وقتی تو را درکنارم میبینم دوست دارم  بارها و بارها در برابر معبود زانو بزنم و سجده شکر کنم کهچون تویی را به من هدیه داد
سالروز آغاز با هم بودمان مبارک=
از وقتی با همیم روزها و روزها گذشته چه تلخ چهشیرین معبود را شاکرم که در تلخیها کنارم بودی و  در شادیها را به کامم شیرین ترکردی
عزیز لحظه های بیقراریم سالگرد ازدواجمان مبارک*
شانه هایت را برای تکیه انخاب کردم تو پناه منی درلحظه های بیقراریم در عبور بادهای خزان
روی باغ شانه هایت هر وقت اندوهی نشست در حمل بارغصه ات با شوق شرکت میکنم=
*پارسال در چنین روزی با بهترین هدیه سورپرایز شدم کههنوز  و تا قیامت از داشتن چنین هدیه ای به خود میبالم  سالگرد ازدواجمون مبارک
*سال پیش زیبا ترین عروس دنیا از آن من شد  که تاابد در قلبم زیباترین خواهد ماند
سالروز بهترین روز زندگی ام  بر هر دومونمبارک
سال  از پیوندمان گذشت
ای کاش گذر زمان در دستمبود تا لحظه های با تو بودن را آنقدر طولانی میکردم
که برای بی تو بودنم وقتی نمیماند
*شنیدم دوست داشتن از عشق برتر است حالا میتوانمکاملا ابن جمله را درک کنم چون تا قبل از ازدواج عاشقت بودم اما حالا چون کودکیوابسته به مادر دوستت دارم و از بودنت لذت میبرم
سالگرد ازدواجمون مبارک*بر من مباد بی توماندن بی توبودن بی تو خفتن بی تورفتن
سالروز باهم بودنمان مبارک
….سال
زمان اندکیست برای با هم بودمان. دوست دارم تا ابدباهم بمانیم و عشق بورزیم
سالگرد ازدواجمان مبارک
=شاید بارها و بارها تو را در این . سال رنجاندهباشم و اکنون بارها و بارها از تو معذرت میخواهم و به قداست پیوندمان سوگند که تاابد دوستت دارم و به تو وفادار خواهم ماند
*با عشق تو
بی نیازم
از هرچه که هست .
و باعشق تو
چاره سازم
هر آنچه که نیست
سالگرد ازدواجمان مبارک
*در دفتر خاطرات زندگی ام تنها شیرینی که تلخیها هارا از بین برده وجود نازنینت در روزمرگی هایم است
هر روز بیشتر از دیروز دوستتدارم سالگرد ازدواجمون مبارک
*عزیزم آهنگ صدایت  زیبا ترین ترانه زندگیم
نفس هایت تنها بهانه نفس کشیدنم و وجودت تنها دلیلزنده بودنم است
پس با من بمان تا زنده بمانم سالگرد ازدواجمونمبارک
*عزیزم بهترین انتخاب عمرم همراه شدن با تو در مسیرزندگی است
هر چیز خوبی در دنیا فقط یکیست ٫..شاخه گل به مناسبتسالگرد
ازدواجمان تقدیمت میکنم ٫…..یاد آور  بهترین انتخابزندگی ام را فراموش نمیکنم
*مهربان ترینم وقتی تو با منی ٬ سرود و شادی با مناست
در ضمیرم نقش تو را بر قلبم حکاکی کردم و هر لحظهدلم به یاد تو میتپد
در قلب من آفتاب تابان باش ..(تاریخ) سالروزازدواجمان را عاشقانه تبریک میگویم
*یک تکه بلور از جنس حضور / یک یاس سپید از رنگامید
با هرچی وفاست از سوی خدا / همه تقدیم تو باد
عزیزم امروز فراموش نشدنی ترین روز زندگیمه
سالروز ازدواجمان مبارک
*خوب است و قشنگ این که دلگیر شویم / در دام دل شکستهزنجیر شویم
ای عشق همیشه از خدا میخواهم / کنار من باشی و پا بهپای هم پیر شویم
همسر عزیزم سالروز عهد و پیمان جاویدانمان مبارک . . .
*قشنگ ترین تصویر عمرم عکس نازنینی از نخستین دیدنتوست
خوش آهنگ عمرم ٫ یادگار دلنشین اولین خندیدن توست
سالروز ازدواجمان  . . . دوستت دارم
عزیز تر از جانم
من در چشم تو کتاب زندگی را میخوانم
و هر بار که مژه های تو به هم می خورد
یک صحفه از این زندگی را برای من ورق میزند
سالروز یكی شدنمان مبارك
 
*با تو بودن برایم بهترین لحظات زندگی است
ومن وجود پر مهر و سرشار از عشق تو
 را در كاشانه قلبم به وضوح میبینم
ومی دانم با تو میشود به خدا رسید
سالگرد ازدواجمان مبارك بر هر دومان...
 
...سال از با هم  بودمان گذشته و من هروز بیش از پیش به این راز پی میبرم كه تو خلق شده ای برای من تا زیباترین زندگی را برایم بسازی
سالروز ازدواجمون مبارك
  
*هروز با شوق دیدنت چشم میگشایم و وقتی تو را در كنارم میبینم دوست دارم  بارها و بارها در برابر معبود زانو بزنم و سجده شكر كنم كه چون تویی را به من هدیه داد
سالروز آغاز با هم بودمان مبارك
♥♥♥
از وقتی با همیم روزها و روزها گذشته چه تلخ چه شیرین معبود را شاكرم كه در تلخیها كنارم بودی و  در شادیها را به كامم شیرین تر كردی
عزیز لحظه های بیقراریم سالگرد ازدواجمان مبارك
♥♥♥
... سال پیش زیبا ترین عروس دنیا از آن من شد  كه تا ابد در قلبم زیباترین خواهد ماند
سالروز بهترین روز زندگی ام
  بر هر دومون مبارك
♥♥♥
اس ام اس داغ جدید
... سال  از پیوندمان گذشت
ای کاش گذر زمان در دستم بود تا لحظه های با تو بودن را آنقدر طولانی میکردم
که برای بی تو بودنم وقتی نمیماند
♥♥♥
شنیدم دوست داشتن از عشق برتر است حالا میتوانم كاملا ابن جمله را درك كنم چون تا قبل از ازدواج عاشقت بودم اما حالا چون كودكی وابسته به مادر دوستت دارم و از بودنت لذت میبرم
سالگرد ازدواجمون مبارك
 ♥♥♥
اس ام اس جدید
بر من مباد بی توماندن بی توبودن بی تو خفتن بی تو رفتن
سالروز باهم بودنمان مبارك
♥♥♥
عزیزم آهنگ صدایت  زیبا ترین ترانه زندگیم
نفس هایت تنها بهانه نفس کشیدنم و وجودت تنها دلیل زنده بودنم است
پس با من بمان تا زنده بمانم ...سالگرد ازدواجمون مبارك
 
♥♥♥
عزیزم بهترین انتخاب عمرم همراه شدن با تو در مسیر زندگی است
هر چیز خوبی در دنیا فقط یکیست
٫..شاخه گل به مناسبت ... سالگرد
ازدواجمان تقدیمت میکنم
٫.....یاد آور  بهترین انتخاب زندگی ام را فراموش نمیکنم
♥♥♥
اس ام اس عاشقانه ازدواج
یک تکه بلور از جنس حضور / یک یاس سپید از رنگ امید
با هرچی وفاست از سوی خدا / همه تقدیم تو باد
عزیزم امروز فراموش نشدنی ترین روز زندگیمه
سالروز ازدواجمان مبارك
♥♥♥
پیامک ازدواج
خوب است و قشنگ این که دلگیر شویم / در دام دل شکسته زنجیر شویم
ای عشق همیشه از خدا میخواهم / کنار من باشی و پا به پای هم پیر شویم
همسر عزیزم سالروز عهد و پیمان جاویدانمان مبارک . . .
♥♥♥
اس ام اس سالگرد ازدواج
قشنگ ترین تصویر عمرم عکس نازنینی از نخستین دیدن توست
خوش آهنگ عمرم
٫ یادگار دلنشین اولین خندیدن توست ...
سالروز ازدواجمان
  . . . دوستت دارم

نظرات شما عزیزان:

یه عاشق
ساعت12:34---27 دی 1390
من پشیمانم از آن عشق که پستم می کرد


بر زبان های شما دست به دستم می کرد


مثل احساس کسی سنگ شدم ای مردم


تازه با فاصله همرنگ شدم ای مردم


یک نفر میوه ی احساس مرا چید و گذشت


گریه ی نیمه شب روح مرا دید و گذشت


یک نفر گریه ی عاشق شدنم را خندید


لحظه ی ناب شقایق شدنم را خندید


من از آن عشق که می مرد حکایت کردم


به خدایی که تو را می برد شکایت کردم


امین کلانتری
ساعت22:53---20 آبان 1390
سلام زن دایی هرچه فکرمی کنم یکی ازبهترین همسران دنیاروشمادارین بسیارفهیم صبور زحمتکش آب دیده و...البته فکرنکنیدچون دایی خودمه دارم ازش تعریف میکنم
پاسخ:سلام عزیزم مرسی از نظر زیباتون (خوبی از خودتونه فکر کنم این ضرب المثل رو شنیدی که بچه حلال زاده به دایش می ره امیدوارم شما هم همسر خوبی اختیار کنی مثل دایت . قابل ذکر است زن خوب ......


مهدی
ساعت20:35---10 آبان 1390
مرسی عزیزم،منم تبریک میگم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: بردی نشین ׀ تاریخ: سه شنبه 10 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , bardi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com